Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Bierzące wydarzenia [Manga]

Dyskusje o mandze i anime One Piece.
Poprowadzisz tutaj dyskusje o anime i mandze One Piece.

Re: Bierzące wydarzenia [Manga]

Postprzez Mativane » 6 wrz 2014, o 14:31

Klaus napisał(a):1. Sabo ja właśnie myślę , że będzie się rzadko z Luffym spotykał. Co najwyżej jeszcze teraz mu poopowiada o jego ojcu na imprezie kończącej tej ark i później zniknie na długi czas.

No nie wiem. Może i masz rację, ale ja osobiście wolałbym aby ich spotkania były częstsze (raz na 3 arce np.)

Klaus napisał(a):2.Wątpię , że będzie flota. TO będą po prostu kolejni jego znajomi którzy jak kiedyś przyjdzie jakaś pora to mu pomogą. CO najwyżej nadal mam nadzieje , że Bartolomeo zostanie członkiem załogi.

Znaczy mi chodziło że np. postanowią zaatakować Kaido albo Big Mom albo innego koksa na imprezce po wyspie. I wtedy Bartek i wszyscy wstają i "ja się zajmę czymś tam!" "zostaw mi cośtam, Mugiwara!" "Pomogę ci, Luffy Senpaaaaaaaaaaaj" i dlatego właśnie SHP będą mogli zaatakować główne siły Kaido czy kogo tam, bo ci wszyscy przyjaciele zdejmą poboczne oddziały żeby Luffy mógł się przebić do bossa. Tak bym to widział, ale to tylko teoria.

Klaus napisał(a):3.I dobrze. Chociaż wątpię by ktoś poza jeszcze Ussopem odkrył Haki. Pewnie mu dali by go wzmocnić by mógł się stać prawdziwym snajperem i tylko wspomagać załogę. Już wątpię , że będzie miał takie walki 1 vs 1 jak z Peroną. Chyba, że z swoim ojcem albo z tym snajperem od BB.

No co ty. OP będzie trwało jeszcze przynajmniej 10 lat według ostatniego wywiadu (tego w którym Oda zapowiedział jeszcze minimum 2 StrawHatów xD) więc będzie jeszcze z 20 arców minimum i ty sądzisz że przez całe to New World Usopp nie dostanie do wysolowania nikogo? xD Pewnie na następnej wyspie trochę odejdzie na dalszy plan, bo ta była jego i czas na kogoś innego, ale to pewne że 1 na 1 jeszcze powalczy.
A co do haki, to Franky mógłby mieć zbrojenia, a Zoro królewskie. Może jeszcze ktoś jakieś takie słabo rozwinięte.

Klaus napisał(a):4. Kaido jeszcze pewnie jakiś czas się nie pojawi, na razie będą akcje z BigMom.

Wciąż uważam że BigMom to matka Loli, a Sanji wibije na wyspę z okrzykiem "Hej Luffy! Załatwiłem nam nowego sojusznika-imperatora! Fajnie, nie!?"

Klaus napisał(a):5. Tak jak wyżej + Sanji może będzie miał jakąś wiadomość do Luffiego od Big Mom czy cuś.

Jak wyżej. Moim zdaniem Luffy albo odpuści sobie imperatorów na razie, albo za cel obierze Kaido.
Avatar użytkownika

Mativane
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 mar 2014, o 21:32
Załoga: Piraci Duszy
Sojusz: Sojusz Dusz

Re: Bierzące wydarzenia [Manga]

Postprzez Klaus » 6 wrz 2014, o 14:36

Może i masz rację z tym atakiem zmasowanym na 1 z imperatorów choć ja bardziej jednak to sobie wyobrażam , że oni jeszcze połączą siły z tym 2 sojuszem Supernovy, a z tych co są teraz to na atak tylko pójdą Cavendish i Bartolomeo. Cała reszta wydaje mi się za słaba, a ten dziadek pójdzie w końcu po ten swój skarb na tą zamrożoną wyspę.

Sojusz z Bog Mom co najwyżej załatwi Luffy albo Nami jeżeli Lola jest jej córką. Bo Luffy ma ten vivre card od jej mamy ,a Nami naprawdę się zaprzyjaźniła z Lola. To to by było ich zadania , a nie Sanjiego który nawet nie będzie umiał spojrzeć na Big Mom bo ona z tego co ją pokazali raczej jest brzydka.
"True Justice is coming for everyone who deserves it" Ladd The Accuser.
Avatar użytkownika

Klaus
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23 sie 2014, o 19:23
Załoga: Orchestra

Re: Bierzące wydarzenia [Manga]

Postprzez Kin Mato » 15 maja 2015, o 11:29

Odkopuję temat lol D:
Czy tylko mnie się zdaje że Oda straaaaasznie przedłusza tom Dressrozem?
Nie no, niestety niepęknięte okulary Doflamingo świadczyły już w tamtym czapterze, że to jeszcze nie koniec... Poza tym Zoro i s-ka mieli ogarnąć klatkę... Ale jednak - LOL!? 10 MINUT!? W przeliczeniu na nasze to będzie kilka lat mangi lol.
Mam nadzieję, że jakiś koksu da radę coś zrobić, nim Luffy zregeneruje Haki. Dlaczego sam Sabo nr 2 w rebelii tam nie podejdzie? Chyba że Burgess będzie ostro walczył, to jeszcze :I Ale ten frajer pompka pada na każdego jednego szczała smoczego rebela.
Poza tym, oj Oda... Masz tutaj atak TRZECH YONKO w planach, a ty męczysz tego Doflamingo lol xD
Big Mom ukradła słomianych, Kaido będzie karał ludzi za brak SMILE'a (już wyobrażam sobie jak niszczy wszystko i mówi że to tylko wina Luffy'ego i wchodzi mu na psychę, to byłoby spoko xD), a także załogant Czarnobrodego jest dosyć masakrowany w tej chwili, więc... Marshall...
Zostaw Doffy'ego już Icziro, bo za dużo nitek D:
Avatar użytkownika

Kin Mato
 
Posty: 80
Dołączył(a): 30 lis 2013, o 15:07
Załoga: Załoga Kina Mato
Sojusz: Rebelianci

Re: Bierzące wydarzenia [Manga]

Postprzez Mativane » 15 maja 2015, o 17:40

Kin-kret D:

Nie wiem czy przedłuża, tzn. Dressrosa od początku była duża i teraz trzeba to zgrabnie zamknąć, co oznacza więcej czasu niż kilka czapterów. Zgaduję że do końca września zacznie się już nowy arc :P

Co do Dofflamingo - a dlaczego by nie? Yonko to jeszcze nie ten poziom - Luffy niech walczy z równymi sobie :P Moim zdaniem wszystko toczy się dobrze - jak mówiłem Dressrosa to duży arc, a więc i zakończenie jest niekrótkie.
Avatar użytkownika

Mativane
 
Posty: 57
Dołączył(a): 9 mar 2014, o 21:32
Załoga: Piraci Duszy
Sojusz: Sojusz Dusz

Poprzednia strona

Powrót do One Piece

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron