Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Statystyki

Znajdziesz tutaj tematy opisujące mechanikę One Piece Adventure.

Statystyki

Postprzez Qulob » 24 sie 2013, o 22:10

Statystyki

Obrazek

Atrybuty to cechy fizyczne jak i psychiczne, na których podstawie określane są umiejętności postaci. Cyfra 0 określa przeciętnego człowieka, czyli zwykłego, przeciętnego mieszkańca ziemi.

Siła

Siła fizyczna to cecha dzięki której zdawane są obrażenia fizyczne. Sięgając ponad 1 poziom tego atrybutu, postać staje się nadludzko silna. Może niszczyć wtedy takie materiały jak drewno, a nawet (na odpowiednim poziomie) metal. Poniższa rozpiska uwzględnia postacie kanoniczne, które odpowiadają danemu poziomowi siły fizycznej:

1 poziom: Zeff
2 poziom: Don Krieg
3 poziom: Blueno
4 poziom: Kaku (tutaj pojawia się umiejętność niszczenia materiałów takich jak metal)
5 poziom: Rob Lucci
6 poziom: Don Chinjao
7 poziom: Monkey D. Garp
9 poziom: Edward Newgate

Szybkość

Szybkość to cecha odpowiadająca za szybkość wykonywania wielu czynności.

Wytrzymałość

Wytrzymałość to cecha odpowiadająca za ilość obrażeń, które nasze ciało bądź inny element da radę sparować.

Siła Woli

Siła Woli, inaczej Siła Psychiczna, to cecha dzięki której możemy zachować spokój w najtrudniejszych sytuacjach. Wysoka Siła Woli pozwala walczyć ponad zmęczenie (dłużej utrzymywać przytomność). Dzięki tej cesze będziemy mogli walczyć nawet z wielką raną, przez jakiś czas.

Percepcja

Percepcja to cecha odzwierciedlająca umiejętności każdego ze strzelców, oraz skuteczność ataków na odległość. Posiadając wysoką percepcję postać ma również możliwość dostrzeżenia rzeczy nadmiernie szybkich.

Inteligencja

Inteligencja to cecha odpowiadająca za umiejętności umysłowe naszej postaci. Ten atrybut przydaje się wszelkim naukowcom, wynalazcom, archeologom, nawigatorom, lekarzom oraz innym ludziom opierających się w naukach ścisłych.

Stamina

Stamina to energia odpowiedzialna za zmęczenie postaci. Wykorzystuje się ją w odpowiednich zdolnościach stylów walki oraz diabelskich owoców. Również można ją utracić w wyniku dużego wysiłku, krwawienia, zatrucia czy choroby.

Kiedy ilość punktów staminy spadnie do zera postać może wykonywać jedynie techniki pierwszego poziomu.

Regeneracja tych punktów jest bardzo szybka. Wystarczy jedynie dłuższa chwila odpoczynku. Zjedzenie posiłku w tym czasie może znacznie wpłynąć na wzrost punktów staminy. Proces ten może zostać spowolniony na przykład poprzez chorobę. Korzystanie ze zdolności spowoduje spowolnienie jej regeneracji (wykonywanie czynności wymagających wysiłku zatrzymuje regenerację SP). Podczas przerwy, podczas walki, regeneruje się 5 punktów staminy na turę.

Każda postać permanentnie posiada 100 SP.

Koszt staminy - technik - jest określany przez wymagany poziom oraz wspierany poprzez wytrzymałość. Im wyższy jest wymagany poziom tym technika kosztuje więcej zaś im wyższy poziom wytrzymałości tym technika kosztuje mniej. Wszelkie dane ukazane są na poniższej tabeli:
Wytrzymałość
Poziom 0 1 2 3 4 5 6 7
1 0 SP 0 SP 0 SP 0 SP 0 SP 0 SP 0 SP 0 SP
2 15 SP 10 SP 5 SP 4 SP 2 SP 2 SP 2 SP 2 SP
3 20 SP 15 SP 10 SP 10 SP 8 SP 6 SP 5 SP 5 SP
4 30 SP 20 SP 15 SP 15 SP 12 SP 10 SP 8 SP 8 SP
5 40 SP 35 SP 30 SP 25 SP 20 SP 18 SP 15 SP 10 SP
6 75 SP 60 SP 55 SP 50 SP 45 SP 40 SP 30 SP 20 SP
7 100 SP 100 SP 100 SP 90 SP 80 SP 70 SP 60 SP 30 SP
Avatar użytkownika

Qulob
Administrator
 
Posty: 183
Dołączył(a): 20 sie 2013, o 11:15

Powrót do Mechanika Gry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron