Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Organizacja sesji

Organizacja sesji

Postprzez Leaf » 5 gru 2014, o 00:17

Sesje RPG

W poddziale "pomysły na sesje" każdy gracz może pisać swoje dowolne pomysły, pod którymi będą mogli wypowiadać się inni. Jeśli dany pomsył zbierze przynajmniej 3 chętnych graczy + MG, wtedy prowadzący projekt powinien zgłosić się do admina. Pierwszy post każdego wątku propozycji powinien zawierać uzupełniony formularz zgłoszeniowy:

Kod: Zaznacz cały
[b]Nazwa sesji:[/b]
[b]Opis sesji:[/b]
[b]MG prowadzący:[/b]
[b]Zebrani gracze:[/b]
[b]Dodatkowe ustalenia:[/b]


Wyjaśnienie pól

  • Nazwa sesji - Chyba zrozumiałe pole: tytuł jaki będzie miał w przyszłości poddział gry
  • Opis sesji: - najobszerniejsza rubryka, w której opisane będą zasady gry oraz o co ogólnie chodzi - z jakich mang/anime/źródeł czerpie (jeśli czerpie) MG, jakiej tematyki dotyczy gra
  • MG prowadzący - osoba prowadząca, która kieruje całą sesją
  • Zebrani gracze - nicki osób które na etapie przedstawiania propozycji zgodzili się dołączyć. Jeśli MG na to zezwala gracze mogą dołączać też w trakcie gry, ale ich liczba początkowa musi wynosić minimum 3
  • Dodatkowe ustalenia - dodatkowe zasady obowiązujące w sesji, np. streszczenie innej mechaniki walki czy dozwolony czas czekania na odpis

Po zaakceptowaniu przez admina sesji stworzony zostanie specjalny poddział o nazwie sesji, w którym dana gra będzie miała miejsce. Wątki w danym poddziale tworzy MG wedle swojego uznania.
Jakim jestem administratorem? Ten krótki gif wyjaśnia wszystko
Spoiler:
Avatar użytkownika

Leaf
 
Posty: 300
Dołączył(a): 28 wrz 2014, o 17:06
Załoga: Super Spot-Billed Duck Squad

Powrót do Pomysły na sesje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron