Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Regulamin Forum

Znajdziesz tutaj przydatne działy, które posłużą ci w odpowiednich chwilach.

Regulamin Forum

Postprzez Qulob » 22 sie 2013, o 14:49

Regulamin Forum

Zawartość, jaka pojawia się na forum, przechodzi na jego własność. Forum zostało stworzone na prawach autorskich, dlatego wszelkie próby kopiowania będą karane.

  1. Na forum władzę obejmuje administracja.
  2. Administracja zastrzega sobie prawo do jakichkolwiek zmian w zawartości forum.
  3. Zmiany w zasadach rozgrywki będą ogłaszane w odpowiednim temacie.
  4. Kontakt z administracją służy jedynie ku pomocy w sprawach, w których jedynie ona może wskazać odpowiedź.
  5. Posty powinny być napisane w min. 4 linijkach.
  6. Dopuszczalny jest brak polskich znaków w postach, lecz powinny być one zastąpione swoimi odpowiednikami jak np. "ą na a, czy ó na o".
  7. Postacie mogą reagować jedynie na mowę innych postaci, lecz nie na myśli danej postaci.
  8. Zabronione jest pisanie polskich wulgaryzmów bez użycia cenzury. Cenzura polega na zastąpieniu jednej z liter jakimkolwiek znakiem, np. ku*wa.
  9. Postacie użytkownika nie mogą wchodzić do lokacji, do których nie mają dostępu.
  10. Występuje dowolność wobec nicków oraz avatarów. Avatary oraz nicki nie mogą zawierać treści niezgodnych z prawem.
  11. Zakazuje się tworzenia multikont.
  12. Zakazuje się posiadania imion i nazwisk postaci kanonicznych.
  13. Gracz nie może opisywać ruchów postaci nie należących do niego.
  14. Kupowanie ekwipunku, statków itp. odbywa się w wyznaczonych do tego miejscach.
  15. Zabronione jest ustawianie walk czy innych zdarzeń niosących korzyści dla osób uczestniczących.
  16. Zakazuje się blokowania fabularnego. Co to oznacza? Oznacza to, że na napisanie postu mamy 24h z ewentualnością przedłużenia tego czasu do 48h podając ku temu odpowiedni powód. Przekroczenie tego limitu będzie karane jeżeli osoby uczestniczące w wydarzeniu nie wniosą skarg. Czas może być dłuższy jeżeli zostanie to uzgodnione z MG.
  17. Jeżeli mamy zamiar pozostać w dłuższej nieobecności musimy ogłosić to w odpowiednim dziale podając powód nieobecności.
  18. Po 31 dniowej nieobecności KP użytkownika przechodzą na własność administracji zaś jego konto zostanie dezaktywowane. Jeżeli karty będą niedokończone bądź w załodze będzie znajdował się diabelski owoc wylądują one w archiwum (postacie zostaną uśmiercone). Jeśli użytkownik będzie chciał rozpocząć grę będzie musiał założyć nowe konto i zacząć grę od nowa.
  19. Po dodaniu swojego tematu z KP, do odpowiedniego działu, mamy czas 31 dni na jej dokończenie. Po upłynięciu tego czasu temat zostanie przeniesiony do archiwum. Jeżeli użytkownik będzie chciał odzyskać swoją KP musi skontaktować się z administratorem.
  20. Zakazuje się odstraszania użytkowników.
  21. Zakazuje się podawania linków do innych forów o podobnej tematyce.
  22. Zakazuje się handlowania punktami.
  23. Należy pisać poprawną polszczyzną.
  24. Zakazuje się rozpowszechniania treści pornograficznych.
  25. Zakazuje się kłótni.
  26. Zakaz pisania głupich postów.
  27. Zakaz wykorzystywania bugów gry.
  28. Przygodę może poprowadzić jedynie użytkownik, który skończył przynajmniej jedną przygodę.
Avatar użytkownika

Qulob
Administrator
 
Posty: 183
Dołączył(a): 20 sie 2013, o 11:15

Powrót do Przydatne działy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron